2013年6月18日星期二

【 日本 】沖繩石垣島 - 豪食派對

又來說石垣島,不過今次唔介紹風景,而是講食物,但卻不是專業食評,只是講一下當地幾天住宿的豪飲豪食晒下命!

入住Club Med最好之處是一個價錢包食包住包玩包傾計!一日三餐完全不用發愁,晨早起身食個早餐才出海玩,玩到中午又來一個豪華自助餐,食飽飽又去參加不同活動浪費體力,日落時份回到餐廳乖乖坐定等食不同沖繩料理,晚飯後抱住個大肚腩去睇Show跳舞酒吧直落,點會唔肥呢?

不過當中有兩件事必定要一讚,其一離不開食物質素,每日自助餐食物選擇極多,而且沖繩本土料理及中國料理分配合適,炒粉麵飯樣樣有,而且味道還算不錯。每日還會有不同特式頭盤,極力推薦沖繩炒苦瓜,苦瓜配上洋蔥、豆腐、雞蛋絲等,非常好食。每日晚上的特別料理也是期待之作,當中有幸品嚐石垣名物「石垣牛」,更是值回票價!

另一項是酒店的一個很好安排,所有G.O.( Gentil Organisateur) 都要在午餐時間與客人同桌食飯,傾傾計與客人打成一片,又可以順便介紹一下酒店內活動及服務,完全打破一般酒店員工的冷酷感。而且還會跟據客人不同的語言來安排入坐,唔會雞同鴨講,不過冇乜識講廣東話的員工存在,大家不訪考慮下加入啦。

實用資料:
Club Med Kabira Beach
http://www.clubmed.com.hk/








沒有留言:

發佈留言