2015年12月23日星期三

【 馬爾代夫 】入住馬爾代夫新潮villa


俗語有話一生起碼豪一次,要豪當然要搵honeymoon。香港人的蜜月熱點首選可以話非馬爾代夫莫屬,其實計我話除了蜜月會揀遊馬代,anniversary 都係好好籍口去豪遊一次。





舊年第一年週年紀念去關島,兩週年當然唔可以hea住過,就揀咗去情侶天堂馬爾代夫!但係馬國海量咁多間resort,點先算得最豪最抵最精明呢?我就會盡量揀新開的resort,一來新裝修就一定夠乾淨同modern,起碼設施唔會用到殘晒先,影相都靚d嘛!




到最後心水都係揀咗clubmed的the finolhu villas, maldives,貪佢今年初才開幕,全新設計夠摩登又不失貴氣。上網做功課時睇過d 房型大致上有3種:
sunset overwater villas(日落水上屋)
sunrise overwater villas(日出水上屋)
beach villas(日落或日出沙灘屋)
club med finolhu villas共52個房間,而每間都有其獨立泳池,把公共主池也計算在內,換言之它竟是擁有53個泳池的度假酒店!

一般馬爾代夫的小島度假村都需要於別的碼頭轉乘水上飛機,較花時間,但clubmed finolhu只需一出馬累機場便有專人接送,帶領我地乘40分鐘度假村的私人快艇前往,交通極方便!如果是像我們般乘新加坡航空的夜機到達馬代,到步已經是夜深,反正周圍黑麻麻也享受不到水上飛機的樂趣,倒不如快些回酒店休息,明天迎接溫暖晨光!



resort 形式的水上屋我們也住過不少,但finolhu好多野都比一般villa優勝,例如butler(管家)全程貼身服務,而我們的butler名字叫darrel,雖然是男生但處處顯細心,除了打點行李外,連in room早餐(冇錯!早餐tea time的room service竟然都不另收費!)都為我們準備得妥妥當當,十分貼心。每天望住個印度洋食早餐成為我倆每日最享受的事情!



第一晚到埗resorts時,darrel知道我地乘夜機而為我們而設的精美宵夜,好細心呢!




這個晚上會發出浪漫藍光的長廊,上面竟然是太陽能收集板,度假村把環保裝置隱藏於設計之中。還有環保電車直達房間,resorts 再大都可以call butler 用車接送,玩到幾夜幾累都唔使自己行。
由於夜機的關係,返到房間已經11點多,我和hiro 都有點累,寧願早d訓聽朝早迎接美麗日出同睇下resort個日光下的真身!畢竟我地揀咗住sunrise房嘛!但晚上睇已經好有情調同好靚喇!!!忍唔住影左好多張相


超大的房間!bulter darrel說共有151平方米。跟香港的房屋相比已經係超級豪宅的質素!





房間特別之處是有接近一半是室外空間,可享受室外浸浴、花灑淋浴或日光浴下看書。



水上屋內設計真係不得了,內部空間感超寬敞,係我喜歡的橙藍配色,無一般水上屋sell 原始海島味道的茅草屋頂,轉為白木素材的清新原素,整體感覺更時尚奢華。private pool 足夠2人嬉水有餘,水上屋兩旁的屏風有效阻隔視線,我看不到“鄰居”,鄰居也看不到我 (當然齊齊落水睇魚除外),極具私人空間。resort spa中心及房間的衛浴用品勻選用英國頂級有機保養品牌ila,沖完涼滑溜香噴噴!natnat 十分欣賞。



水上屋露台面對著浪漫的印度洋,淨係同情人每天看海都充滿幸福感!



有去過其他clubmed的朋友都會發現,這裡和一般clubmed很不同,有悠閒的池畔酒吧,但沒有喧鬧的party。其實finolhu一直的理念都是想給愛侶們一個充滿寧靜、享受私人空間的甜蜜honeymoon之旅。有見及此,所以住在finolhu的貴賓每天都可以免費乘5分鐘水上的士到clubmed 的另一resort kani島,賓客可同時享用雙島的各式餐飲及活動項目,想享受二人甜蜜世界又得,想熱鬧與眾同樂亦得!憑finolhu住客手帶就可自由穿越兩島,我地突然覺得自己地位超然,好有優越感啊!




hee第1週年去關島,第2週年去馬爾代夫,唔知3週年仲可以去邊呢?(今年玩咁大,下年hiro 應該最頭痛xd)
之後的篇章會再詳細講下finolhu餐飲及娛樂活動、我地點樣一個價錢雙島遊同埋clubmed kani島有咩玩!:d
***********************************
話你知丫而家訂仲有蜜月優惠!!

由即日起至2016年4月30日,預訂club med finolhu villas & kani honeymoon package 可享以下優惠:
honeymoon 專享villa房歡迎禮遇(*必需出示證明文件:結婚日前後6個月以內之結婚請帖或婚姻證明書) :
- 房間佈置
- 歡迎香檳
- 甜蜜美點
- club med t shirts
- club med CD


額外獎賞:
- villa驚喜浪漫晚餐
- 情侶照片一幅/span>
- 可選以下其一:
(1)60分鐘ila全身按摩水療spa 2位-prana活力按摩/kundalini按摩/ku nye按摩
(2)探索肺潛 2位(discovery package) - 3級初階潛水(由國際認可之潛水機構 padi 主理) (已包含所需潛水用具)
(3)島外探索遊 2位-夕陽航海遊
*3選1項目。當客人抵達finolhu度假村後可經管家預約

查詢:http://www.clubmed.com.hk





沒有留言:

發佈留言