2013年3月29日星期五

【 印尼 】峇里島平民版天空之鏡


「天空之鏡」大家都知道是南美國家玻利維亞的代名詞,無盡的鹽湖鋪上一層薄薄的水,令鹽湖變成一片大鏡倒照天空!想睇下有幾靚?上網搜尋一下就知道(真慶幸我們曾親身感受過,哈哈)

不過南美咁鬼遠,唔係話去就去到,但原來近近地既印尼峇里島,都有一個類似既美景。一個唔洗跟團去之餘又唔洗錢,仲要係市區行過去都唔洗10分鐘,地點就位於Kuta Beach附近的Discovery Shopping Mall對出,真係估都估唔到。

不過要睇到靚景就要夾下時間,一定要在退潮時間才有機會睇到,因為Kuta沙灘得天獨厚的平地形,退潮時沙灘上的黑沙(其實好似泥)就會露出,黑沙更會Keep住一層薄薄的水,如果再加上日落時份……恭喜晒!「峇里天空之鏡」就會出現!

P.S. 
小心沙灘上的垃圾,及留意潮漲。

【前往方法】 
Discovery Shopping Mall 
行出去左手









沒有留言:

發佈留言