2018年2月13日星期二

【 日本 】- 跟著JR遊九州(一)


要玩透日本九州,除左自駕外JR係另一個非常方便的選擇!飛機到達褔岡機場後,第一時間就係到博多站買JR pass,今次決定用北九州5天火車証,超平1萬日元搞掂,只要係博多站JR綠色窗口即買就可以即用,方便到極!!




買左pass後記住先預訂來緊幾日的火車指定席,咁就唔洗咁麻煩成日去綠色窗口,又可以次次數有位坐啦!如果等火車仲有時間,推介大家去火車站旁 KITTE Hakata 行下街,其中9樓有港人最愛"築地壽司清”,呢間分店出名以平民價錢就可以享受築地每日直送美食,1500日元起已經有個套餐,好抵!!




唔係餐廳食的話,其實仲有另一個好選擇,在日本坐JR最開心就係可以自己買便當上火車食,每個火車站都有幾十種不同選擇,例如熊本站就當然一定要試熊本熊同佐賀牛便當啦。




如果有機會,一定要預約由布院之森「ゆふいんの森」列車,它是九州最熱門的觀光列車之一,亦是旅人們必搭的北九州觀光列車。當中隨了會經過一些迷人景點外,絕對不能錯過它的大玻璃窗餐車,坐係窗邊一路食一路睇風景,好有日本風情畫feel





沒有留言:

發佈留言