2016年3月14日星期一

【 新加坡 】- 跟新加坡人狂食24小時!


去新加坡旅行,狂食已經成為我們的指定活動,原因非常簡單,就是選擇多又好食,而且價錢又平,每次去完一轉都肥幾磅回港。不過身邊朋友都說新加坡水紙貴,食餐飯都要百幾二百蚊港幣,都唔捨得食好D…其實獅城又點止得貴價野食呢?




新加坡近年對文化及古蹟保育不遺不遺餘力,其中對食物文化更大力推廣,最為人熟識的「老巴剎夜市」就重新翻新後今年復開。另外熟食中心更越開越多,可以話梗有一間係左近,小店可以生存,更吸引很多年輕人入行在熟食中心開小店,只要有心機,一定找到心頭好!


想搵到好野食,推介大家參考著名新加坡美食指南Makansutra,裡面有介紹各式各樣新加坡地道美食,好似肉骨茶、小炒、魚旦粉、BBQ樣樣有,就連清真及印度等傳統美食也有介紹,唔洗下下食唐餐。Makansutra亦開有自己的熟食小販中心「Makansutra Gluttons Bay」,它位於「大榴槤」附近的海邊,位置方便之餘又營業到凌晨三點,夜貓子最適合。


還要介紹一下,Makansutra晚上有辦一個「The Makansutra Food Safari Tour」,由當地人帶遊客品嚐各式各樣的新加坡美食,這次我們參加了一個24小時狂食之旅,通宵不停食食食,差不多一小時就可以食一款食物。當中魚旦河是我們的至愛,燒烤亦是不可錯過。這個團可能是愛美食遊客的夢想中的美食團,不過通宵狂食…肚皮都幾辛苦XD



Special thanks :Yoursingapore




沒有留言:

發佈留言