2016年3月14日星期一

【 馬來西亞 】- 上山下海浮羅交怡


有人說,去浮羅交怡一定係玩水,其實不然。浮羅交怡仲可以玩山架!先說纜車,要數驚險的纜車旅程,本港的360一定名列前矛,而僅次其後的選擇,我地一定會選 浮羅交怡纜車(Langkawi Cable Car)。





纜車位於島上西面的東方村裡,最高點有700 多米,是眺望浮羅交怡西岸與附近森林的最佳地點,山頂可盡情飽覽浮羅交怡的風光外,更有被風吹得震動不停的「天空之橋」吊橋。雖然吊橋現正在維修期間,冇得玩,但其實最好玩的反而是由地面到達第一站時的一段纜車。由於纜車緊貼山壁而建,只要有微風就可以吹動纜車搖晃,遇到強風時更會左搖右擺,刺激度爆燈。





坐完刺激纜車,年輕人又係時候要放下電,係Langkawi Cable Car旁邊就有一個越野四驅車場,簡單一變就可以成為越野騎士。由當地型仔教練帶領爬山過樹林,在30分鐘的時間內穿梭細小及凹凸不平的林中小徑,又澗水又上樓級,仲要全程靠自己,挑戰自我之餘仲可以合法「渣」大膽車,百份百滿足!教練亦會因應玩家能力而選擇不同路線,最適合好似我地呢D年輕人挑戰!

Langkawi Quad Adventures:
http://www.orientalvillage.my/activities.html








沒有留言:

發佈留言