2016年3月14日星期一

【 關島 】- 上天下海遊關島~ 自駕飛機初體驗



起飛啦!朋友號!!

揸飛機係關島必玩的活動之一,好玩程度只可以用神奇、頂級、超卓來形容。試想下,一個連車牌都冇既女子(叻叻),竟然可以控制一架飛機沖上雲霄...呢件事都唔緊要,竟然仲有個不知死活的人坐佢架飛機一齊驚魂九霄,果個當然就係佢老公...





其實過程並不是想像中難,上機前先上15分鐘講座,飛機上教練會全程監控(我唸佢都驚架XD),只要一步一步跟足指示,控制平穩,教練就會放手比你自己控制。

飛行時間大約10分鐘,已足夠在市區上空觀光,如果同行有黑人憎的朋友,可以選更貴更多時間的飛行Plan再邀請佢做乘客...因為坐後坐真係好驚架XD

http://www.micronesian-aviation.com/ - 1人100美金

Special thanks : Guam Visitors Bureau (HK) / 關島觀光局 (香港)


每次最多可有兩個朋友陪同,都幾抵玩
小型飛機也是在國際機場出發,民航客機都會乖乖排隊
關島主要市中心 - Tumon Bay







沒有留言:

發佈留言