2016年3月14日星期一

【 台灣 】- 綠色旅遊 - 登台灣百岳 ( 後篇 )


續上篇~~

綠色旅遊 - 登台灣百岳 ( 前篇 )
http://gotrip.hk/article/index.php?id=39659

綠色旅遊 - 登台灣百岳 ( 中篇 )
http://gotrip.hk/article/index.php?id=39869





Day 2  11:30am
進入雪東線中最危險一段路線「黑森林」,今年1月就有2個登山客在黑森林迷路而被困三日才獲救,整段路都在森林內前進,路線不明顯之餘,石頭又濕又滑,有些地方還要手腳並用才可通過


Day 2  1:00pm
逃出黑森林之後,在10K的雪山圈谷休息。但霧越來越濃,途中亦遇到另外一團登山團剛好下山,導遊更叮囑早點攻頂比較好,回來時間會更充裕,好!再出發。





Day 2  2:00pm
最後1公里,亦是最漫長的一段,整段路全是碎石路,又斜又難行!加上有小小高山反應(頭痛)出現,只能行幾十步就休息一次。


Day 2  2:30pm
經過將近個半小時的攻頂路,最終都攻頂成功啦!!不過時間不容許停留,影左幾張相後就要即時撤退。



Day 2  4:00pm
攻頂用了3小時,但回程只用了個半鐘就回到「三六九山莊」,成個人散晒!



Day 2  6:00pm
與日本登山團一齊食慶功宴,係山上面食八餸一湯加白飯任裝,好幸褔呀!


Day 2  7:00pm
累到想死…食飽即訓~

-----------------------------------------------------------



Day 3  5am 
一早爬起身睇日出,這個是爬雪東線必做的事!當然睇完靚景就開始收拾行裝準備回程。


Day 3  8am
回程路上再次登上「雪山東峰」


Day 3  10:30am 
以超快的下山速度回到「七卡山莊」,仲有2K就可以返屋企啦~


Day 3  11:30am 
終於…成功到達登山口,完成3日2夜雪東線之旅,Yeah!!


Hiro感想 ~
第一次在台灣行山,感覺係「好靚!」這個是不一樣的台灣,每一個處風景都震撼著我。超喜歡黑森林的那一段,完全置身熱帶雨林當中的感覺,整個森林灰灰暗暗,加上不知名的動物叫聲…

Nat感想 ~
雖然話平均一日行7公里,但又冇想像中咁辛苦。可能我地時間比較充裕,中間又比平常人休息更多時間,途中又遇到不同登山人士為我地打氣及送上食物,又有靚風景睇!幾辛苦都唔記得晒!

沒有留言:

發佈留言