2016年3月13日星期日

【 新加坡 】- Go green to Singapore - 2


新加坡好味Laksa何其多,其實求其搵一間多人食既都一定好食!但Roxy Laksa唔同,因為我地同老闆係香港一次旅遊局既活動中認識,佢受邀請來煮正宗既Laksa比我地試食。但因為材料問題,佢係活動後不太滿意煮出來的效果(其實好好食^^),更邀請我地如果到新加坡的話要到他的店一試正宗味道!


就係咁,Roxy Laksa成為我地既目標!小店位於East Coast Lagoon,如果你去東海岸玩一定會經過。說真的,這裡的Laksa很好味道,加上一杯凍飲實在係爽,而最開心係老闆見我地來到連舖都唔理,同我地坐埋一齊傾計傾左成個鐘,呢種小店老街坊感覺而經值回票價!

慶幸新加坡還有這種味道~

Roxy Laksa:
#48 East Coast Lagoon Food Village, 
1220 East Coast Parkway, East Coast Park

Special thanks Jetstar Hong Kong


小店唔易搵,要走到East Coast Lagoon最入面先見到,但都可以問當地人,因為小店都薄有名氣

Laksa用原隻鮮虾及新鮮魚片製成,鮮味十足 
新加坡當地的介紹,口碑不錯

記得去買柸冰凍蔗汁,配上Laksa 超爽!






沒有留言:

發佈留言