2016年3月13日星期日

【 新加坡 】- Go green to Singapore - 1


大眾踩單車郊野上~~la~la~la~

位於新加坡東部的「東海岸公園East Coast Park」,是當地最為市民喜愛的消閒公園。無他既,公園位於長長的海岸線旁邊,鳥語花香、水清沙幼不在話下,又可以享受不同的休閒活動:樹下野餐、露營、滑水、同我地最愛的踩單車,點只公園咁簡單!


講反單車,租車1小時8蚊坡紙,13蚊租2小時送多1小時,算抵玩。至於條單車徑…真係大過香港既馬路,咁都未夠誇張,單車徑雖然總長只有15公里,但全程都係海邊,而且都在樹陰底下,下午1點去踩都唔會出晒汗,途中又多休息站及小食亭,超爽!

極度推介比大家。

Special thanks Jetstar Hong Kong


中途有很多樹蔭可以停低休息,極寫意。

通常租3小時就夠,因為單車徑實在暢通無阻,1小時就可以踩到好遠,都幾累架!

租單車公司有locker提供,可以將重型行李寄放,輕輕鬆鬆上路。

沿路會經過很多沙灘,如想游水的話可以帶備泳衣即時跳落去^^





沒有留言:

發佈留言